She Moves In Her Own Way

Hiya! Ännu en dag av skola avklarad. Sista lektionen var vi tvugna att argumentera, det kändes super konstigt att näst intill skrika på folk som man inte känner..
Ikväll blir det desto roloigare när vi kör Star Wars mara!! Jag är så peppad, det är nästan töntigt. Tänk barn på julafton, så har ni mig.  Innan det så är det grillning på bönergården, mysigt! Ska ju sova hos Frida hela helgen eftersom hennes föräldrar inte kommer att vara hemma, men på lördag åker jag hem en stund för att gå på mammas andra fyrioårs fest.
Ha en underbar helg, det ska jag ha!
Peace Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!