Trouble


- fin låt, bra musikvideo = happyface!!

Hiya! Jag håller på att packa, men det går käpprätt åt skogen! Nästan alla mina kläder är i tvättstugan och jag orkar bara inte, helt enkelt. Imorgon bär det av på ännu ett läger, Gultebo 360. Det kommer kännas superwierd att vara deltagare nu när jag var ledare sist! Jag vet inte hur många gånger vi konstaterade det, haha. Detta blir ju dock inte lika roligt för bloggen, detta betyder nämnligen att jag kommer vara borta lördag- torsdag utan internet = Ingen updatering. Men jag lovar att så fort jag har internet så är jag back on track! Efter det här lägret kommer jag nog inte vara borta så mycket mer = Vanlig updatering åt folket!

Ha en bra dag så hörs vi imorrn!
Peace Out fellow camp lovers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!