odd odd odd

hej hopp!
första dagen i skolan efter lovet, det var kanske inte så farligt. Det är ganska sjukt egentligen jag har inte skrattat så mycket på hela lovet som jag gjorde idag, jag bokstavligen halvt låg ner på golvet och tjöt...
Om man känner mig så vet man att jag gråter så fort jag skrattar minsta lilla, ögonen bara rinner och jag kan inte göra nånting. Det är oerhört opraktiskt, eftersom jag skrattar ganska mycket så rinner sminket ganska skapligt.. xD

Man kan ju tycka att man ska få ha det lite trevligt på första lektionen, prata om lovet och så... mest slösa bort lite tid egentligen(xD). Men nej, våran dag började med NO! Inte det roligaste ämnet helller. Enda lektionen vi pratade bort var idrotten, eftersom ingen hade kläder med sig,.
Ord som sammanfattar skoldagen: bonana, bonana, BONANA!!!

Sen efter skolan följde jag ju med Mharya! :D hahaha, vet inte riktigt vad vi gjorde egentligen.. vi förstörde vykort, hällde "luktvatten" på dom.. eller det var mest jag egentligen XD
Så gosade vi med Bouncy!! hur GULLIG som helst! funderade på att kidnappa henne lite där! :D
Det blir ju inte så ofta vi ses tyvärr, vi får skärpa oss!

har inte så mycket mer att informera om tror jag..

Puss & Kram
Skumbanan!
<3

(tvungen att härma Maria! :D)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!