EveryTeardropIsAWaterfall



-sjukt bra video+låt som är gjord av coldplay= SANT<3

Jag glömde faktiskt helt och hållet bort bloggen igår. På dagen var jag på Flygvapensmuseet i Linköping och sen kom vi hem ganska sent så jag glömde bara bort helt enkelt. Dåligt gjort jag vet, hahaha. Ni får förlåta mig!

Idag händer det inte mycket, jag ska städa och sedan acceptera min gymnasieplats(: Bergskaskolan, Samhällskunskap) i Finspång. Jag orkar inte pendla men jag är lite sur på mig själv för att jag stannar i Finspång.. Men det blir säkert bra! Det individuella(<--ord jag aldrig kan lyckas säga högt) valet med Hästskötsel(<---tror jag..) lockar och det är Finspång det blir!

Jag kommer mest troligt inte blogga något nu söndag-måndag. En av mina norrköpingsbor kommer hit, så jag tänkte att jag ska vara med henne och inte blogga. Ni förstår! ;D
Hoppas ni får ett par trevliga dagar nu när jag är borta!

Peace Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!