I Cafeterian!

Hiya! Här sitter man i cafeterian med Felicia by my side. Snart kommer förhoppningsvis Olivia &Co... men hon svarar inte på mina sms.. sååå... hahaha jag vet inte. Men vad säger vi inte - fint folk kommer sent! Vi sitter annars och väntar på Hanna och Louise som har spanska, sedan ska vi dra oss emot Metallen som magneter och äta mat.
Efter det har vi bara Samhällsvetenskap kvar och sen slut, känns ju ganska lugnt asså- fina fisken... Jag måste skärpa mig och inte bara skriva massa töntigheter hela tiden... Men asså eller näää... Jag vill tönta mig.. Det är kul!
Hahaha, ledsen att det inte blir så kontinuerliga updates... Haha, såg ni ordet jag kunde eller?? kontinuerlig, sååå rolig jag är... HA HA! förlåt, ni måste ju tro att jag är schizofren eller nått...

update: skrev det här innan lunchen, nu slutar jag.. hahaha
PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!