A sick day, or a sick-day?

 
Det var så länge sen jag la upp något från lookbook, eller något överhuvudtaget... Så varför inte. Här har ni!
I andra nyheter är jag sjuk idag, vilket är tråkigt.. Efter att ha tittat på film hela dagen hade jag lite energi över, så jag rensade garderoben och kom fram till att jag har lite för många t-shirts.. Om jag impulsköper något så är det alltid en t-shirt, det kan ju ha något med saken att göra.. Nu är den energin slut iallafall, så nu sitter jag vid datorn. Just det, ny header! You like? Den är nog bara tills jag hittar en bättre, som vanligt. Nåja, det var allt vad jag hade att erbjuda.. Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!