House - Jul?

Heej! Är precis hemkommen från en trevlig julfest, som avslutades med urflippad dans till house-toner. Jag försökte precis ladda upp en bild på mig och Julia, men min kära iPhone ville inte samarbeta, så det blev inget. Det är tanken som räknas, right? Fick nu lust att sätta på en trevlig teve-serie, eller kanske en liten film och halvsova för att sedan sova på riktigt.. hihi. Jag hoppas att ni hade en precis lika trevlig kväll som jag hade! Jag hoppas också att jag kan hitta på något roligt att skriva om imorrn, kanske lägga upp lite bilder som jag och Karro tog. Om de blev något fina, vilket kan vara tveksamt eller riktigt positivt. Så femti, femti! (Oja, jag anar att jag stavade fel till femtio. Kallas stava fel med flit! ha-ha) Dröm sött - inte dött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!