I wont last long, soon I'll be gone

Hoppas ni vet hur parenteser fungerar för annars blir detta inte särskilt roligt alls..
Hej (ni vet väl att jag bara lurar mig själv när jag skriver) allihopa! Jag tror (asså vet) att jag ger upp de där med listan, det var kul ett tag men inte längre.. hehe. Sjukt (förövrigt är jag ganska friskt, bara så ni vet. Inte tror att jag har cancer eller något! Nämen, lägg av nu Linnéa! Sånt där är faktiskt inte roligt att skoja om!) liv jag har, slutar ettan på fredag halv tolv precis. Nu tänker ni wo(oooooooooooooo)w, jag vet (inte särskilt) ascoolt (alls)! Ledsen för alla parenteser (skojja! det är skitkul). På förmiddag imorgon står det orientering på schemat, inför detta har jag blandade känslor (jag avskyr orientering samtidigt som jag hatar det). Efter orienteringen har det bestämts att vi ska hejja på treorna när de klasskampar med varandra, det ser jag verkligen (inte) fram emot! Senare under onsdagen(, morgondagen, kalla den vad du vill) ska jag umgåsa med lille (hon är mycket längre än mig..) Karolina! (Föredrar att kalla henne för Lina, men då kanske ni inte skulle fatta! Parentes inom parentesen: Ni vet ju ändå inte vem det är!) Jahaja, ledsen att jag inte skrivit på länge. (Det har varit ganska skönt att inte röra bloggen.) Kram!! (ingen kram om jag inte känner dig!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!