Tre gånger Greveholm

Ordfejdar med greveholm i bakgrunden. Ganska trevligt, såhär på morgonkvisten liksom.. Haha! Försov mig imorse, kunde ingen sagt åt mig att alarmet inte fungerar när man har mobilen avstängd.. Haha! Känner mig berättigat generad. Jag tror att vi snart har historia och ska dyka ner i stormaktstiden, eller min grupp ska det. Jag gör mitt bästa på en keynote, hoppas att den inte går åt skogen - det finns en liten risk.
/
Satte på ett nytt skal på fånen idag, vem hade vetat att lagerhaus hade snajsiga skal i sitt inventory? Jag är lite tveksam till ett vitt skal på en vit fån.. Men jag buildar en bridge och gettar over det.
/
Har sett samma avsnitt tre gånger nu..haha!
Hörs då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!