Blåsningen

TjabbaTjenaHallå!
Var i stallet hos min "lille" häst förut, skulle skritta ut eftersom det är så halt.
Kom dit och det blåste sjuukt mycket, trodde jag skulle blåsa bort :o
Sen skulle jag hämta hesten ur hagen, han var lugn o allt, skulle precis ta på grimman. Alla tre hästarna bara BOOM och så springer dom omkring i tio min x))) Så mamma gick och hämtade hö så att dom skulle stå still och då gick det direkt att ta honom. Så skrittade vi ut på isgatan. En bit innan vi skulle vända o gå tillbaka kommer det en lastbil, jag får panik eftersom jag hatar lastbilar t.o.m när jag går själv (xD), men allt gick bra som tur var :P

Skolan börjar imorrn och jag känner mig allmänt blåst eftersom det känns som att det bara gått en vecka typ och då har jag ändå inte haft något alls att göra under lovet nästan.. Men det är väl bara att ta sig i kragen antar jag. Sen efter skolan imorrn så ska jag följa med Maria hem och hälsa på Bouncy, en supergullig liten pomeranian (<----stavning??) :D 
O nu iochmed att hon inte har plats för sina råttor nu när hon har Bouncy så skulle jag fått dom, det var ju bara den lilla detaljen att päronen hatar råttor... så det blev inget :/ </3

Blev inte så långt inlägg idag heller, men skriver imorrn igen!
Hej<3

klebgödf

gammal bild på lille hesten,<3


GE MIG SOMMAR! GE MIG SOMMAR! GE MIG SOMMAR! GE MIG SOMMAR! GE MIG SOMMAR!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!