Aj äm sörri!

Hej mina stalkers! Jag är super ledsen, men jag var borta längre än väntat och hade inget internet. Så jag kunde inte skriva till er! Var hos min kompis familj, i deras sommarstuga i Kaggebo. Vi badade, åt glass och hade kul. Kom hem idag, för en timme sen ungefär. Jag hade inte med kameran heller, så några bilder kan jag inte bjuda på. Jag hade trevligt, ni hade tråkigt. Haha, nej ni hade det säkert underbart! Tänkte bara slänga in en låt med Paramore straxt också, såg på deras FETA live DVD när vi var i Kaggebo. Underbaraste bandet med underbaraste publken! Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag så ses vi imorrn!

Peace Out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!