All these things I've done.

Dagen började med Planering, vi gjorde i stort sett - INGENTING. Dagen fortsatte sedan med språk och jag aceade glosorna! Annars var det väl allmänt tråkigt som vanligt- jag menar, action existerar inte när franska gruppen består av typ tio pers och inte änns förtjänar att kallas klass.. Ännu mer språk stod på schemat och jag fortsatte på min engelska biografi - som faktiskt börjar arta sig!

Lunch bestod av potatisbullar- mums i magen när man är hungrig som en vegetarianvarg.

Vi körde flaggfotboll (?) på gympan, det var ganska kul bortsett från att vi bara var fyra pers i varje lag, haha. Det gick alltså ut på att man skulle ta en rugby boll från varandra genom att ta band som satt fast på sidan av byxorna, för att sedan undvika alla andra och göra mål.. mycket förståeligt.

På So'n ska jag skriva en arbete om japansk historia med inriktning på samurajer, kan säkert bli riktigt intressant! Historia är ett av de få ämnen som faktiskt är kul. :-)

Är sjukligt lycklig! Vi ska åka till Norrköping och fira Emelie på lördag!! Har saknat dom apmycket, men nu så! Vi skulle titta på eurovision tror jag, blir supertrevligt! Längtar! ^^

Men NU ska jag göra läxor. oavsett om jag inte vill, har skjutit upp dom tills idag. haha.


Ciao!



The Killers <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!