salutsalutsalut

salut!
vi hade kondistest idag, jag sprang 2km på tiominuterochfemtiosjusekunder. trodde det gick skapligt, tog ut mig mer än förra året trodde jag, men icke! nio sekunder långsammare kommer jag flåsande över mållinjen. Så blev kanske inte jätte nöjd, men det dög. Sen hände det inte så mycket mer i skolan :p

Städade rummet nyss, lyssnar på spotify. Senare så kommer det blivande brupbaret David och Britta, att dom har tid när dom ska gifta sig på lördag!

neeeeeeeeej, nu ska jag gå och mobba min bror!

Hare!


bild jag tog för typ två år sen, tror jag ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!