Om alla heter Glenn i Göteborg...

... Det märker vi på måndag! Lärljungaskolan som jag har gått på under hösten vi ska åka till Göteborg och båten NextWave! Det kommer bli så kul!! Egentligen borde jag packa just nu, men här sitter jag.. Kanske ska börja nu lite smått.
I andra nyheter så har jag slutat första klass nu! Ha-ha.. Nä, men det känns lite konstigt. Jag tror nästan att det är skolan jag ska till och inte Göteborg på måndag.. Jag har egentligen inget mer (eller bättre för den delen) att säga nu, så jag går väl och packar ändå!
Vi ses när vi hörs, eller helt enkelt när jag orkar skriva något.. haha! Kram
Ps. Egentligen vill jag ha en ny header, men jag orkar aldrig göra nån... Den där bilden togs för två år sen tror jag, så det är ju lite skämmigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!