Lugnet lägger sig...

Hiya! Okej, så det tog inte så lång stund att lugna ner sig. Behövde bara andas en stund och tänka lite.. Skolan börjar på måndag - nästan panik igen. Hur ska det gå, hoppas jag hamnar i en bra klass. Kommer sakna sommaren, för den vart ganska underbar ändå. Träffat massa nya underbara människor och hittat tillbaka till andra som jag trodde att jag hade tappat bort föralltid. Känns som att sommaren började nu för ungefär två veckor sen och jag förstår inte hur det gick så fort. Men friheten varar inte så länge, nu är det dags att bli seriös och fokusera på skolan.

Vet inte vart allt det här seriösa snacket kommer ifrån, men det bara kommer.
Peace Out fellow students!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!