Dreams

/
Hiya! Igår var one fine day, för hör och häpna, Karolina och jag körde wow hela natten! Fantastiskt roligt, även om jag inte är så bra på det. haha! Det var också one fine day, för när datorn hackade så såg vi på Sagan om de två tornen. Sagan om ringen triologin är så bra så man dör. Den kan också vara roligt så man dör när man pausar och tittar på stillbilder med en tant som har en konstig min, eller ja.. alltså. Det är roligt mitt i natten iallafall, när man är trött och har lite för mycket koffein och socker i systemet.
/
Nu tänkte jag se lite mer på One Tree Hill och mumsa tyrkisk peber under tiden.
Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!