norrköping!

Jaha, ännu en helg spenderad i norrköping! det är sjukt hur tiden går när man är där, helt underbart! Ändå hittar vi inte på något "speciellt", haha, måste vara vi som är så bra! eller...? :D
Mina ben är dock helt söndertrasade och sönderkliade av myggbett! de små rackarna åt upp mig igårkväll!
Vi får se om det kanske kommer bilder också, från emelies och min fotorunda!

Imorrn blir det utebio i parken, det blir tydligen 'school of rock'. Är den verkligen bra? Man kan ju hoppas i varje fall! ^^
Ja, men vi hörs!

Peace Out!





såååå underbart fiiin låt! spelades bland annat på min mosters och hennes mans bröllop!



Kommentarer
Postat av: Alicja

Fin blogg :)

2011-06-05 @ 16:06:28
URL: http://sweetaliicja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!