Att vara sjuk är inte jätteroligt, nej.

En sofistikerad dubbelnekning på att vara sjuk.
Okej, jag erkänner. Den var inte så sofistikerad.
/
Men det är så fasansfullt, dundertråkigt. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Det får helt enkelt duga att sitta här och snörvla, under tiden som nacken värker. Jag menar vad säger man till den för att den ska lägga av?
"Hörredu nacken, du är inte alls på brisningsgränsen!!"
/
Grey's anatomy låter som ett bättre alternativ, man kanske skulle ta och försvinna in i den världen en stund? Eftersom det på TVD fronten ekar ganska tomt just nu.
Hörs då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!