Mon Dimanche

Hiya! Jag har varit i kyrkan på morgonen och sjungit för massa mysiga old people med Lydia och Ben. För en puttestund sen lunchade jag på pannkakor som min kära far lagade. MUMMA!
Vid klockan fyra försvinner jag ner till kyrkan igen för att umgås med människor och spela massa ligretto! Just nu sitter jag med min trevliga lilla MacBook i knät, han (Oja, jag refererar till den som en han) har fått vila nu i två dagar. Jag vet! Skamligt! Men jag har helt enkelt inte orkat sätta på den och krångla med internet.. haha.
Så ser min söndag ut! Helt okej asså, jag är iallafall toknöjd! Hoppas att ni har en sjukligt bra söndag ni också!
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!