Plugga or fail

Hiya! Jag kommer faila på mitt prov om jag inte pluggar som en dåre. Men vad slutar det med att jag gör?? Jo, jag pratar i phonen med Karro istället.... hahaha. Ledsen att jag inte har updaterat på ett tag, eller typ två dar. Build a bridge and get over it. Senare försvinner jag iväg till heaven och spelar spel med alla underbara! Plus att jag måste plugga med Hanna, det är inte lika underbart... Men Hanna är det såklart!, underbar alltså!
Nu ska jag försöka ta itu med utskott, departement, riksdag och regering. Wish me luck!
BML - så mycket bättre än alternativet... haha! BajsMyLife!
PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!