Det här med att vara sjuk..

/
.. och inte i huvudet alltså. Jag avskyr att vara sjuk, det finns inte många saker som jag ogillar så mycket. Jag hatar att man blir trött, äcklig och framförallt att man kommer efter i skolan. Det kan ju låta nördigt, men det är bara så att jag inte tycker om när man måste jobba ifatt sen. Sen tycker jag inte om att ha tråkigt heller, jag blir så rastlös. Jag vill göra saker! Jag vill inte sitta instängd i huset hela dagen. Suuuuuuck!
Så jag redigera den här korniga photobooth bilden som jag tog för evigheter sen, den är inte särskilt snygg men det gör inget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!