I guess he wanted to kermit suicide

I lördags var jag i Stockholm och drack kanelkaffelatte med mormor. Den bästa mormorn i världen, sådeså.
 
Dessa fick följa med hem, bland annat, och bor nu mer i min bokhylla. Bengans är en himla bra affär. 
 
Nån dag ska ni få se alla mina skivor, men än så länge har jag bara kort på de här. Dessa två är införskaffade på Vaxkupan i Norrköping. 
 
En rosettmustasch och en mördarblick.. Bredvid sitter Maria och skrattar så hon tjuter, så jag var ju tvungen att se sur ut för att mustaschen skulle sitta kvar. Det var på BK8 i fredags.
 
 



Kommentarer
Postat av: Maria

Gudars så snygg du är i mustach Linnéa! ;D Du borde odla!!

Svar: haha, ellerhur?! ;D
Linnéa

2012-10-05 @ 16:08:53
URL: http://www.mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!