Tumblr

Jag kunde inte låta bli att göra en tumblr nu när jag äntligen förstått hur man hanterar det... Ifall ni vill kika så hittar ni mig på justanotherloon.tumblr.com. Där kommer det bland annat märkas att jag har blivit hooked på weheartit.. Ingen kommentar.... Den egentliga anledningen till att jag tänkte berätta det här är bara att jag antagligen kommer strunta i bloggen och bara hänga på tumblr istället numera. Inte för att jag alltid är den som uppdaterar mest i Sverige, men nu kommer jag bli ännu sämre. Hoppas vi ses på tumblr... xo



Kommentarer
Postat av: Maria

Cool du är! ;D
Inte för att skryta men jag hade Tumblr, before it was cool! ;DDdDdDdDdDd

Svar: Haha, right backatcha ;)) you're too cool to be true... eller nått xD
Linnéa

2013-02-03 @ 19:39:06
URL: http://www.mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!